Kedves Közönségünk!

Köszönjük, hogy a bizonytalanság ellenére bérletet, illetve jegyet váltott a 2020/2021-es évadra! A lehetőségeinkhez mérten a legrugalmasabb ügyintézéssel szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy az elmaradt előadásokat meg tudják tekinteni.

Színházunk újranyitásával, illetve az előadások pótlásával kapcsolatban minden bizonnyal sok kérdés merül fel, a legjellemzőbbekre megpróbálunk itt válaszolni.

Kérdés: A hat meghirdetett bérletes bemutatóból csak négyet látok az évad műsortervében.
Válasz: Bár hat előadást hirdettünk meg erre az évadra, ebből két előadás a járvány miatt nem tud megvalósulni. (Arnold Wesker: A konyha és Edward Albee: Nem félünk a farkastól). A bérletárból az erre a két elmaradt előadásra jutó arányos részt ajándékkártya formájában visszafizetjük nézőinknek. Ennek dátumáról később értesítjük Önöket. Ez az ajándékkártya egy évig beváltható előadásainkra, rendezvényeinkre, bérletre, jegyre.

Kérdés: A Pál utcai fiúk című előadásra vásároltam jegyet, ősszel elmaradt. Lesz pótlása?
Válasz: A Pál utcai fiúk pandémia miatt elmaradt előadásait pótoljuk, ezt műsorunkban részletesen láthatják az eredeti időpont, valamint a pótelőadás időpontjának feltüntetésével. Amennyiben a kijelölt pótelőadás időpontja megfelel Önnek, nincs teendője, jegye érvényes lesz. Amennyiben más időpontra szeretné cserélni, kérjük, fáradjon be közönségszolgálati és jegyirodánkba.

Kérdés: Hogyan történik a helyfoglalás a nézőtéren?
Válasz: A nézőteret 70 százalékig töltjük. Jelenleg ugyan nincs érvényben olyan szabály, mely szerint ki kellene hagyni székeket a nézőtéren, mi azonban szeretnénk lehetővé tenni, hogy aki idegenkedik a zsúfoltságtól kis várakozás után elfoglalhassa bármelyik, szabadon maradt helyet. A nagyteremben az elsődleges helyfoglalás a jegyen és bérleten feltüntetettek szerint, a Márkus teremben pedig érkezési sorrendben történik. Itt a székeket egymástól kicsit távolabb helyeztük el.

Kérdés: Nem kaptam még meg a védettségi igazolványomat, az oltási igazolványt belépéskor elfogadják?
Válasz: Sajnos nem, a jogszabály színházunkat a védettségi igazolvány és adott esetben a kapcsolódó fényképes személyazonosító igazolvány ellenőrzésére kötelezi, ez alól nem tehetünk kivételt.

AZ EDDIGI TAPASZTALATOK ALAPJÁN NYOMATÉKOSAN SZERETNÉNK FELHÍVNI FIGYELMÜKET ARRA, HOGY A JOGSZABÁLY SZERINT A VÉDETTSÉGI IGAZOLVÁNY KIZÁRÓLAG AZZAL A HATÓSÁGI IGAZOLVÁNNYAL EGYÜTT ÉRVÉNYES, MELYNEK SORSZÁMA A VÉDETTSÉGI IGAZOLVÁNYON SZEREPEL. EZ LEHET A SZEMÉLYI IGAZOLVÁNY VAGY AZ ÚTLEVÉL.

A KELLEMETLEN HELYZETEK ELKERÜLÉSE VÉGETT KÉRJÜK ÖNÖKET, HOGY INDULÁSKOR ELLENŐRIZZÉK OKMÁNYAIKAT, HOGY AZOK A SZÍNHÁZBA LÉPÉSKOR RENDELKEZÉSRE ÁLLJANAK! KÖSZÖNJÜK.

Kérdés: Kaptam oltást, de még nem érkezett meg a plasztik védettségi igazolványom, okostelefonra letölthető applikációval is igazolhatom a védettségem?
Válasz: Igen. Azonban az applikáció személyi igazolvánnyal vagy útlevéllel EGYÜTT érvényes! A mobilalkalmazás a vírusfertőzésen való átesettséget nem mutatja, azt továbbra is csak a plasztik védettségi igazolvány igazolja.

A Google Play áruházban „EESZT alkalmazás” nevű, az App Store-ban pedig „EESZT Lakossagi” nevű applikáció alkalmas az ellenőrzésre. Az alkalmazás Androidos és iOS-es mobiltelefonokra is ingyenesen letölthető.

A védettségi igazolás applikáció beállítása (A letöltéshez ügyfélkapu, valamint okostelefon és számítógép egyidejű használata is szükséges.)

1) Töltse le az EESZT mobilalkalmazást a telefonjára!

2) Regisztráljon a www.eeszt.gov.hu honlapon! Ehhez elektronikus azonosítás szükséges (Ügyfélkapu, e-Személyi Igazolvány, Telefonos Azonosítás).

3) Regisztráció során meg kell adni egy 6 jegyű PIN kódot, a mobileszközön az alkalmazás használatához is csak ezt a PIN kódot kell használni.

4) A regisztráció után az alkalmazás használatra kész.

5) Az alkalmazás használatához jelentkezzen be a regisztráció során megadott PIN-kóddal!

6) Válassza ki a COVID-oltásigazolás menüpontot; amennyiben van megfelelő oltás, megjelennek annak információi. A felhasználó azonosítását követően igazolja az oltott nevét, TAJ-számát, az oltás idejét, vagy annak hiányát.

7) Ha olyan helyre megy, ahol védettségi igazolvány szükséges, a szolgáltató az EESZT Covid Control applikáció segítségével ellenőrizheti az Ön oltásának meglétét.

Kérdés: Meddig váltható be az a lejárt ajándékutalvány, melyet a pandémia miatt nem tudtam felhasználni?
Válasz: Azokat az ajándékutalványokat, melyek érvényességi ideje 2020. november 6. után járt le, 2021. június 10-ig beváltjuk, visszaváltásra azonban nincs lehetőség.

Kérdés: A SZÉP-kártya bármelyik alszámlájáról lehet jegyet vásárolni?
Válasz: A 178/2021. (IV. 15.) kormányrendelet 2021. április 25. és 2021. december 31. közötti időszakra lehetővé tette a kártyabirtokosok számára, hogy bármelyik alszámláról színházjegyet vagy bérletet vásároljanak. Erre színházunkban is lehetőségük lesz az erre kijelölt időszakban. Ajándékkártyát azonban továbbra sem tudnak SZÉP-kártyával vásárolni, ezt kizárólag készpénzzel, vagy bankkártyával tehetik meg.

Kérdés: Nem felelnek meg az előadások pótlására kijelölt időpontok, lehet cserélni?
Válasz: Igen, természetesen lehet másik időpontra cserélni, amennyiben a választott időpontban rendelkezésre állnak szabad helyek. A cserét korlátlan számban és díjtalanul biztosítjuk!

Kérdés: Nem lesz védettségi igazolványom, viszont rendelkezem bérlettel.
Válasz: A jelenlegi jogszabályok értelmében védettségi igazolvány nélkül sajnos nem látogathatja színházunkat. Javasoljuk, hogy későbbi időpontra cserélje át bérletét, ezt díjtalanul megteheti, azonban kizárólag az előadás időpontja előtt. Amennyiben az Ön bérletére kijelölt előadás lejátszott, utólag sajnos nem áll módunkban új időpontot biztosítani! Az időpontok cseréjét telefonon is intézheti, hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között közönségszolgálati és jegyirodákban vagy a 94/318-738-as telefonszámon.

Kérdés: Nem szeretnék még színházba, közösségbe menni, de van bérletem. Mi a teendőm?
Válasz: Ez esetben azt javasoljuk, hogy az Ön számára korai időpontot cserélje el későbbi alkalomra, ezt díjtalanul megteheti. Erre is vonatkozik az a rendelkezés, hogy ezt kizárólag a kijelölt előadás időpontja előtt teheti meg, utólag nem.

Reméljük, hogy segítségükre voltunk, amennyiben maradt még kérdésük, kollégáink természetesen rendelkezésükre állnak a már megszokott módon megújult közönségszolgálati és jegyirodánkban a Király utcában.

NYITVATARTÁS: hétköznapokon 9 órától 17 óráig

Az e-mailekre csak munkanapokon (hétfőtől péntekig) áll módunkban válaszolni. Megértésüket köszönjük.

Szombathely, Király u. 11.
94/318-738
jegy@wssz.hu

Jegyiroda

Köszönjük segítő együttműködésüket!

Várjuk Önöket előadásainkra!

Forrás: wssz.hu