A sajtótájékoztatón kiderült: Póti Éva három darab Toyota Salgótarján-Zenthe Nyár jeggyel pályázott a nyereményért. Az újdonsült autótulajdonos elmondta, hogy a zenthés egyedi rendszámot saját költségén hivatalossá tette, így ha a matrica a jövőben le is kerül majd a Toyota Aygo X személygépkocsiról, a rendszám őrzi majd a salgótarjáni színház emlékét és ezzel együtt a nyereményautó történetét. A sajtótájékoztató házigazdája Kökényessy Ági, a Zenthe Ferenc Színház társulati tagja volt.
A kampányban, amely elnyerte a Magyar Teátrumi Társaság „Színházat vegyenek!” legjobb évadkampány marketing díját – a Zenthe Ferenc Színház egy új, merész szemlélettel kínált játékélményt a bérletes vásárlóinak, illetve a Toyota Salgótarján-Zenthe Nyárra legalább három belépőjegyet vásárló nézőinek. A kampány lebonyolításához a teátrum szerződést kötött egy professzionális, nyereményjátékok menedzselésére és lebonyolítására szakosodott ügynökséggel (Bang Bang Reklámügynökség), akik az összes jogi- és egyéb szerződéses feltételt, a játékszabályt, részvételi feltételrendszert dolgozták ki, valamint lebonyolították, felügyelték és biztosították a játék tisztaságát, a közjegyző előtti sorsolást, melyre 2025. szeptember 1-jén került sor Budapesten.
A vásárolt és a játékba beküldött jegyek és bérletek:
A statisztikai vizsgált időszak: 2025. május 1-augusztus 24.
A nyereményjátékra összesen 777-en regisztráltak, a játékosok 2693 pályázatot töltöttek fel, így az egy főre jutó átlagos jegy/bérlet feltöltések száma 3,47. A regisztrált Toyota Salgótarján-Zenthe Nyár belépőjegyek száma 2452 darab volt, a további feltöltések a Székfoglaló Premier-, a Zenthe Ferenc-, és a Vertich József Bérletek, valamint a T. Pataki Premier-, a Brunczel Tibor-, és a Csics György Kamarabérletek regisztrációjából származik. A www.viddmagaddal.hu oldalra látogatók 42%-a Salgótarjánból jelentkezett be, de jelentős a budapestiek aránya is (31%). Az aktív felhasználók átlagosan 8 p 26 mp-et töltöttek az oldalon. Elmondható tehát, hogy a játék igen népszerű volt a színházbarátok körében, ám a Zenthe Ferenc Színház új vásárlókat is bevonzott a Vidd magaddal! kampányával.